Elintarviketeollisuus-messut

Valio Elintarviketeollisuus-messujen pääkumppaniksi

Tiedote  06.03.2024

Tapahtumassa suomalaisen elintarviketeollisuuden edelläkävijäyritys Valio jakaa käytännön kokemuksiaan vastuullisuudesta elintarvikealan arjessa. Elintarviketeollisuus-messut kerää yhteen alan yritykset ja organisaatiot käsittelemään toimialan tuotantoketjua suunnittelusta aina järjestelmiin, prosesseihin ja laitteisiin saakka.

Meijeri ja ruokatalo Valio toimii Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 11.–12.9.2024 järjestettävien Elintarviketeollisuus-messujen pääyhteistyökumppanina. Elintarviketeollisuuden ammattilaisille suunnattu tapahtuma kokoaa yhteen alan toimijat esitellen elintarvikealan ajankohtaisia trendejä ja teknologisia innovaatioita.

Elintarvikealan vastuullisuus on yksi keskeisistä teemoista tämänvuotisessa messuohjelmassa. “Vastuullisuus on liiketoimintamme ytimessä, jota haluamme edistää myös koko toimialalla. Juuri nyt meille on ajankohtaista sekä konkreettinen että laajamittainen vastuullisuustyö, joka rakentaa koko ruokajärjestelmän tulevaisuutta. Tapahtumayhteistyön kautta tavoitamme kattavasti alan isot toimijat – pääsemme jakamaan kokemuksiamme siitä, miten vastuullisuutta toteutetaan toimialan arjessa”, sanoo Valion viestintäpäällikkö Aino Laakso.

Valio näkyy vahvasti suomalaisten jokapäiväisessä elämässä. Yritys on toiminut elintarvikealan edelläkävijänä paitsi elintarviketeollisuudessa, myös tilaustoimitusketjun kehityksessä ja jakelupalveluissa.Tampereen Messut on erittäin tyytyväinen, että Valion kaltainen tunnettu ja luotettava brändi toimii Elintarviketeollisuus-messujen pääyhteistyökumppanina. Yritys on vastuullinen ja alati uudistuva toimija, joka kehittää jatkuvasti innovaatioita tulevaisuuden ruokatalouden haasteet mielessä pitäen”, toteaa Tampereen Messujen projektipäällikkö Petrina Palmroth.

Samaan aikaa Elintarviketeollisuus-messujen kanssa 11.–12.9.2024 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään Logistiikka-, Eurosafety- ja Työhyvinvointimessut. Tapahtumat ovat rekisteröityjille maksuttomia.

Yhteystiedot:

Petrina Palmroth, projektipäällikkö, petrina.palmroth [at] tampereenmessut.fi, p. 040 184 2327
Saka Paavolainen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, saka.paavolainen[at] tampereenmessut.fi, p. 041 731 7715