Elintarviketeollisuus-messut

Miksi messuille?

Elintarviketeollisuuden ykköstapahtuma

Tapahtumakokonaisuuden teemana on vastuullisuus, joka näkyy muun muassa monipuolisessa ohjelmasisällössä.

100% ammattilaisia

 

Elintarviketeollisuus-messut tarjoaa kaiken,

mitä tarvitaan laajemman mittakaavan elintarviketuotantoon, kuten:

    • tuotannon koneet ja laitteet 
    • älykäs pakkaaminen ja logistiikka
    • turvallisuus ja hygienia
    • raaka-aineiden tuottajat ja valmistajat

Tule näytteilleasettajaksi ja kerro, mitä ratkaisuja teillä on tarjottavana.

Kahden päivän aikana pääset tapaamaan potentiaaliset ja nykyiset asiakkaasi, yhteistyökumppanisi, teet myyntiä ja keräät liidejä.

Hinnasto Pohjakartta


Kuka messuilla käy

Haluatko tietää, kuka Elintarviketeollisuus-messuilla vierailee? Tapahtuman kävijäprofiili on julkaistu. Kiinnostaako sinua:

  • mikä on kävijän toimenkuva,
  • syy messuvierailuun tai
  • mikä aihe messuilla kiinnostaa?

Lue lisää tapahtuman kävijäprofiilista ja bongaa tulevat asiakkaasi jo nyt!

Kävijäprofiiliin


Tapahtumakokonaisuus uudistuu

Samaan aikaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään

-tapahtumat, jotka tuovat yhteen tuhansia eri alojen ammattilaisia.

Tapahtumien kombinaatio tarjoaa erinomaisia synergiaetuja eri alojen toimijoille. Kokonaisuus mahdollistaa uusien yhteistyökumppaneiden löytämisen, kaupan tekemisen ja uusien tuotteiden esittelemisen laajemmalle yleisölle.

Tuoteryhmät


4 hyötyä, mitä sinä saat messuilta

1. Lanseeraat ja testaat uutuuksia

Tapahtumassa voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.

2. Hoidat asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Tapahtumaan osallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

3. Vahvistat imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Tässä tapahtumassa imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla omaa asiantuntijuuttanne esille tapahtuman ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

4. Vaikutat hankintaprosessissa

Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Alasta kiinnostuneet yhteen kokoavan tapahtuman yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.

Tervetuloa mukaan!

Hinnasto Varaa osasto