Elintarviketeollisuus-messut

Markkinointipaketti

Kootut ohjeet markkinointisi tueksi

Näytteilleasettajan markkinointipaketti sisältää käytännön ohjeet ja täsmävinkit, joilla voit markkinoida omaa osallistumistasi messutapahtumaan.

markkinointipaketti

 

Miksi markkinoida messuosallistumista?

Kun kerrot omasta tapahtumaosallistumisestasi, juuri sinun asiakkaasi tietävät, mistä sinut löytää. Tapahtumaosallistumista kannattaa markkinoida niissä kanavissa, missä sinä kohtaat omat asiakkaasi normaalistikin.

  • Näytteilleasettajan kutsu on vakuuttava – luottamus on jo olemassa
  • Kävijä suunnittelee päivänsä etukäteen, varmista, että olet suunnitelmissa mukana

Jotta markkinointisi olisi mahdollisimman yksinkertaista, olemme koonneet avuksesi tämän markkinointipaketin, jonka vinkkejä ja materiaaleja voit vapaasti hyödyntää

.Materiaalit


Mistä materiaaleja?

Tapahtuman materiaalipankista löydät erilaisia materiaaleja someen.  Voit ladata myös erilaisia bannereita verkkosivuille tai uutiskirjeisiin.

Kutsu asiakkaasi messuille

Vielä on aikaa kutsua tärkeimmät asiakkaasi henkilökohtaisesti messuille asiakaskutsun avulla. Löydät sähköisen asiakaskutsun alla olevasta linkistä. Kutsulinkkiä voit jakaa eteenpäin haluamallasi tavalla.

Materiaalipankkiin asiakaskutsu


Koska markkinoidaan?

Olemme koonneet alle aikataulua, jonka mukaan markkinoidaan yhdessä tulevaa messutapahtumaa sekä sitoutetaan omia asiakkaita.

4 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Olemme mukana”
  • Kerro asiakkaillesi messuosallistumisestasi omissa kanavissasi ja verkkosivuilla. Ota hyötykäyttöön valmiit materiaalit.
3 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Aktivoi asiakkaasi”
  • Aktivoi omat asiakkaasi hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Kysy asiakkailtasi, mitä he haluavat nähdä tulevassa tapahtumassa? Voit saada arvokkaita vinkkejä messusisältöön.
2 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Meidän osasto, huolehdimme turvallisuudestasi näin”
  • Kerro asiakkaillesi, mitä palveluja tai tuotteita esittelet esimerkiksi uutiskirjeellä, somessa, sähköpostilla tai omilla verkkosivuilla
1 viikko ennen tapahtumaa | ”Käytännön infot ja tapahtumasisältö”
  • Varmista, että asiakaskutsusi ovat menneet perille – tehosta markkinointia omissa kanavissasi
Tapahtumaviikolla | ”Nähdään pian”
    • Nähdään pian, innosta asiakkaasi! Nosta esiin oma messuosastosi ja muistuta asiakkaitasi tapahtumasta

 


Muista tägätä meidät somessa

Elintarviketeollisuus-messut löytää somesta, liitä meidät mukaan, jotta voimme jakaa sisältösi.

LinkedIn:
@Elintarviketeollisuus- ja Logistiikka-messut

Twitter:
@ElintarvikeLogi

Facebook
Elintarviketeollisuus-messut

Työelämän superviikko

Tervetuloa työelämän superviikolle! Monipuolinen kattaus ratkaisuja: oman alasi ajankohtaisimpien lisäksi nappaat edut ja synergiahyödyt rinnakkaistapahtumista. Samaan aikaan EuroSafety, Työhyvinvointi, Elintarviketeollisuus ja Logistiikka.